دانشکده اقتصاد و علوم اداری - دانشگاه بین المللی قبرس

دانشکده اقتصاد و علوم اداری

درباره

دانشکده اقتصاد و علوم اداری ، که از روز تاسیس دانشگاه بین المللی قبرس در حال فعالیت است ، یکی از برجسته ترین دانشکده های دانشگاه ما و قبرس شمالی است. از زمان تأسیس ، دانشکده گروه مدیریت بازرگانی و گروه علوم سیاسی و روابط بین الملل را در اختیار دارد و به طور مداوم بخشهای جدیدی را برای سازگاری با جهان در حال تغییر و در حال توسعه اضافه می کند.

ماموریت و چشم انداز

هدف دانشکده ما پرورش دانش آموختگانی است که در طول تحصیل خود به اطلاعات نظری و عملی در زمینه رشته ها مجهز باشند و همچنین از آموزش متوسط انگلیسی بهره مند شوند.
با استفاده از مدارک بین المللی دانشگاه و دانشکده ما ، دانشجویان از تحصیل در یک محیط چند فرهنگی و تجربه درک مفهوم جهانی تنوع بهره مند می شوند.
دانشکده ما فارغ التحصیلانی را هدف قرار می دهد که از فعالیت های آموزشی ، اجتماعی و فرهنگی ارائه شده توسط دانشگاه ما بهره مند می شوند و این فرصت را دارند که با اطلاعات ، مهارت ها و تجربیاتی که از طریق تحصیل به دست می آورند شغل بیشتری پیدا کنند تا بتوانند از نظر اجتماعی و اقتصادی. به نفع کشور ما باشند.

اعتبارنامه ها

گروه های مدیریت بازرگانی ، حسابداری و دارایی ، علوم سیاسی و روابط بین الملل واقع در دانشکده اقتصاد و علوم اداری ، توسط بنیاد اعتباربخشی بین المللی مدیریت تجارت (FIBAA) معتبر شناخته شده اند.

فرصتهای آموزشی

چهار دانشکده در دانشکده ما فعالیت می کنند: اقتصاد ، مدیریت بازرگانی ، علوم سیاسی و روابط بین الملل و حسابداری و مالی. دانش آموزان ما می توانند خود را در زمینه های خود به لحاظ نظری و عملی بهبود بخشند ، در حالی که با شرایط متغیر و در حال توسعه سازگار هستند. دانشکده ما شامل اعضای هیئت علمی تمام وقت و پاره وقت باتجربه است که دارای سابقه علمی قوی هستند و همچنین در این بخش باتجربه هستند. دانش آموزان زندگی حرفه ای خود را با بهره گیری از آموزش متوسط انگلیسی یک گام جلوتر آغاز می کنند و می توانند علاوه بر دوره های اجباری دوره های انتخابی را نیز بگذرانند ، بنابراین فرصت دارند در زمینه های مورد علاقه خود تخصص پیدا کنند.


وجود گزینه های زبان خارجی مانند آلمانی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، یونانی ، لاتین و روسی در میان دوره های انتخابی ، این فرصت را برای دانش آموزان فراهم می کند که به زبان انگلیسی دوم علاوه بر انگلیسی تسلط داشته باشند. دانشجویان همچنین می توانند از طریق آژانس آزمایشگاه دارایی ، که تنها دانشگاه موجود در قبرس شمالی است ، تمرین کنند.

فهرست