هنر و علوم - دانشگاه بین المللی قبرس

دانشکده هنر و علوم یکی از واحدهای اصلی دانشگاهی در CIU است و برنامه های کارشناسی خود را از سال 2003 و برنامه های تحصیلات تکمیلی خود را از سال 2007 اجرا می کند.

ماموریت و چشم انداز

چشم انداز ما به دو بعد هنر و علم تقسیم شده است. کارمندان ، برنامه ها و فعالیت های زیادی وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که دانشکده هدف انتخابی خود را برآورده می کند و به اهداف خود در ایجاد ساختار مدرن در آموزش و پرورش می رسد. هدف دوم این است که در مقایسه با دانشگاه های دیگر یک قدم جلوتر در صلاحیت علمی باشیم.

اعتبارنامه ها

دانشکده ما درگروه های زبان و ادبیات ترکی و روانشناسی (ترکی) به مدت پنج سال توسط FEDEK (علوم ، ادبیات ، دانشکده علوم و ادبیات ، دانشکده زبان ، تاریخ و جغرافیا برنامه ارزیابی برنامه های درسی و اعتبارسنجی) معتبر شناخته شده اند. داشتن اولین دانشکده در قبرس دارای اعتبار FEDEK ، که تنها تعداد کمی از موسسات در ترکیه نیز از آن برخوردار هستند ، وجود استانداردهای کیفیت ملی و جهانی را ثابت می کند.

فرصتهای آموزشی

زبان انگلیسی واسطه آموزش مورد استفاده در گروه روانشناسی است ، اما زبان ترکی واسطه آموزش در گروه زبان و ادبیات ترکی است. بنابراین ، دانشجویان فرصت تحصیل در یک محیط بین المللی را دارند.
پس از فارغ التحصیلی دانشجویان ، دانشکده با استفاده از روشها و تجهیزات مدرن آموزشی ، برنامه های کارشناسی ارشد و دکتری را ارائه می دهد. دانش آموزان با گذراندن دوره های انتخابی در زمینه های مختلف علوم ، فرهنگ و هنر ، در تحصیل خود پشتیبانی می کنند.

برخی از خصوصیات ساختاری دانشکده هنر و علوم:

• برنامه های درسی دوره با توجه به جدیدترین تحولات در زمینه ها طراحی شده است
• دروس با تجهیزات مدرن تدریس می شود.
• از روشهای یادگیری دانش آموز محور استفاده می شود.
• فعالیت های فوق برنامه ارائه می شود.
• دانشگاهیان مهمان و نام های ادبی در کنفرانس ها شرکت می کنند.
• تحصیلات فوق برنامه به دانشجویان ارائه می شود و سمینارها توسط استادان آنها ارائه می شود
• در نتیجه مشترک شدن در 15 مجله ادبیات منتشر شده در ترکیه ، دانشجویان امکان دسترسی به جدیدترین مطالعات ادبی را دارند

دانشکده به دانش آموختگان خود افتخار می کند ، که با یک ذهنیت مثبت و نگرشی خوش بینانه نسبت به آینده فارغ التحصیل می شوند.

فهرست