دانشکده تربیت بدنی - دانشگاه بین المللی قبرس

درباره دانشکده تربیت بدنی و ورزش

دانشکده تربیت بدنی و ورزش زندگی علمی خود را با گروه تربیت بدنی و آموزش ورزش و گروه مدیریت ورزش در سال تحصیلی 2015-2016 آغاز کرد. سپس ، گروه آموزش مربیان ورزشی و گروه آموزش تفریحی در سال تحصیلی 2017-2018 افتتاح شدند. این مدرسه چهار فرصت گروه را به دانش آموزان ترکیه و قبرس شمالی ارائه می دهد.

 

ماموریت و چشم انداز

دانشکده تربیت بدنی و ورزش ، دانشگاه بین المللی قبرس قصد دارد مربیان ورزشی پویا و معاصر را در زمینه علوم ورزشی با مهارت های تحقیقاتی با کیفیت بالا ، روحیه تیمی توسعه یافته ، رویکرد اشتراک و مشارکت ، و تمرکز بر تحولات در این زمینه را آموزش دهد. هدف مدرسه ما تأکید بر اهمیت علوم ورزشی در زندگی دانشگاهی و اجتماعی است و مأموریت آن ایجاد آگاهی از طریق ایجاد شکاف در این زمینه است.
دانشکده ما مبتنی بر دانش و علم است ، و دیدگاهی را اتخاذ می کند که از نزدیک پیشرفت های فن آوری ، نوآوری و باز بودن در برابر پیشرفت ها را دنبال می کند. هدف آن یک نهاد پیشگام و پیشرو است که با دانشگاه های جهان در زمینه علوم و فنون ورزشی رقابت می کند و برنامه های آموزش و ورزشی معاصر را ارائه می دهد.

همچنین هدف ما این است که معلمان ، مربیان و مدیران ورزشی را که دارای ارزشهای مدرن و جهانی هستند و می توانند دانش و مهارتهای خود را به دست آورند ، بر اساس چشم انداز یک کشور سالم ، تربیت بدنی و ورزش بسیار واجد شرایط تربیت کنیم.

 

فرصتهای آموزشی

دانشکده تربیت بدنی و ورزش با آموزش ارائه شده در مجموعه ورزشی CIU Arena ، 7500 متر مربع مساحت دارد. آرنا دارای 6 کلاس درس ، جایگاه های دو نفره با سالن ورزشی چند منظوره ، استخر شنای سرپوشیده با 8 خط و پایه ، سالن تناسب اندام ، دو استودیو ، دیوار کوهنوردی داخل سالن ، سرسرا و مکان های استراحت با چند ضلعی شات بسته 7 راهه ، دو زمین تنیس در فضای باز ، دو مورد زمین های بسکتبال آزاد ، دو زمین فوتبال Astroturf و دو زمین والیبال است. علاوه بر این ، مدرسه ضمن حفظ توسعه بخش ورزش با ساختار دانشگاهی موجود ، رشد شخصی دانش آموزان را بسیار جدی می گیرد. علاوه بر دوره های کارشناسی ؛ سایر مدل های آموزشی ، مانند دوره ها ، برنامه های گواهینامه و سمینارها ، که با نمایندگان بخش برنامه ریزی شده است ، برای افزایش دانش و پیشرفت شخصی دانشجویان ما است.

فهرست