دانشکده هنرهای زیبایی ، طراحی و معماری - دانشگاه بین المللی قبرس

درباره

آموزش هنرهای زیبا حدود 200 سال پیش به طور رسمی پذیرفته شد و به یک زمینه خلاق با ارتباط قوی با بخشهای تولید و خدمات تبدیل شد. دانشمندان فرایندهای یادگیری ، در تمام اعصار که از افلاطون آغاز می شود ، بر اهمیت هنر در فرایندهای آموزشی تأکید کرده اند. سازماندهی یک شهر ، ساخت ماشین ، اجرای مراسمی یا طراحی سازمانی به خوبی و کارایی آن ها کافی نیست. هماهنگی با زیبایی شناسی ، تأثیرات هنرهای زیبا را تقویت می کند و اعتبار آن را افزایش می دهد و اطمینان حاصل می کند که هنرهای زیبا در هر جنبه از زندگی مدرن گنجانده شده است.

دانشکده-هنر-معماری-و-گرافیک

آموزش هنرهای زیبا ، مطابق با وظایف پذیرفته شده خود ، موظف است خود را به ویژه در طول سی سال گذشته تجدید کند. برنامه درسی دانشکده به طور مداوم در حال بازنگری است تا دانشجویان را برای حرفه های آینده نزدیک برای مشاغل چند گانه خود آماده کند. آموزش هنرهای زیبا ، متناسب با وظایف پذیرفته شده خود ، خصوصاً در طول سی سال گذشته ، همیشه موظف به تجدید قوا بوده است. برنامه درسی دانشکده به طور مداوم تجدید نظر می شود تا دانشجویان را برای تبدیل شدن به آینده حرفه ای برای وظایف چند گانه خود آماده کند. دانشکده طراحی و معماری هنرهای زیبا ، که از سال 1997 فعال است ، برای به روز رسانی و بهبود استانداردهای هیئت علمی و کادر فنی ما با آنچه در حوزه هنرهای زیبا در دنیای امروز تنظیم شده ، تلاش می کند.

ماموریت و چشم انداز

 

ماموریت اولیه دانشکده هنرهای زیبا ، طراحی و معماری ، آموزش متخصصان منحصر به فرد ، خلاق و باهوش با ابتکار عمل است که در زمینه های اجتماعی ، فرهنگی و زیست محیطی مسئولیت پذیر و معقول هستند. کاملاً مجهز به مهارتهای طراحی ، تمرین و مدیریت هستند و جو مستقلی متمرکز بر یادگیری ، مبتنی بر طرز تفکر انتقادی و طراح دارند. و قابلیت ایجاد ارزشها را دارد.

مخلوط کردن پتانسیل های فرهنگ ها و تجارب مختلف با هم ، با فرصت های زمینه اصلی برای شروع تفکر معماری ، یک روش طراحی برای یادگیری و رفتار ؛ خدمت به جوامع محلی و بین المللی ، ارائه اطلاعات و رسانه های فرهنگی از طریق آگاهی طبیعی ، تاریخی و فرهنگی از زمینه اصلی ؛ و برای تغییر ، دانش و توسعه جهانی باز باشد.

اعتبارنامه ها

دانشکده هنر ، طراحی و معماری گروه معماری توسط هیئت اعتبارسنجی معماری ترکیه (MIAK) معتبر شناخته شده است.

فرصتهای آموزشی

در دانشکده طراحی و معماری هنرهای زیبا 24 کارمند علمی تمام وقت و همچنین 16 کارمند آموزش پاره وقت و 7 دستیار پژوهشی پشتیبانی از هیئت علمی تمام وقت حضور دارند. 12 کلاس و 4 استودیو برای استفاده اعضای هیئت علمی وجود دارد که همگی مجهز به تخته سفید ، پروژکتور و دسترسی به اینترنت بی سیم هستند. همه کلاس ها دارای سیستم تهویه مطبوع برای گرمایش و سرمایش هستند. علاوه بر کلاسها و استودیوها ، یک استودیوی ساخت مدل ، استودیوی عکاسی ، آزمایشگاه مواد ، استودیوی Serigraphy و استودیوی چاپ و نمایش سه بعدی نیز وجود دارد. سالن ورودی و راهروهای دانشکده علاوه بر گالری ورودی ساختمان کتابخانه CIU ، به عنوان محوطه نمایشگاه استفاده می شود. از سالن کنفرانس Cevik Uraz برای فعالیت های اساتید نیز استفاده می شود. حدود 3،899 نشریه مربوط به برنامه های دانشکده در کتابخانه CIU وجود دارد.

 

دوره های دانشکده معماری و گرافیک

فهرست