دانشکده علوم کاربردی (ASCI) - دانشگاه بین المللی قبرس
  1. دانشگاه بین المللی قبرس
  2. دانشکده
  3. دانشکده علوم کاربردی (ASCI)

دانشگده مهندسی

دانشکده علوم کاربردی (ASCI)

مدت زمان: 4 سال

دانشکده-علوم-کاربردی-(ASCI)

دانشکده علوم کاربردی (ASCI)

هدف اصلی دانشکده علوم کاربردی (ASCI) که در سال تحصیلی 2008-2009 تاسیس شده است ، آموزش دانش آموزان برای حرفه ای شدن است که می توانند انتظارات صنعت را برآورده کنند ، دارای مهارت های نظری و عملی ، استفاده موثر از رایانه ها و فن آوری های اطلاعاتی ، قادر به با آگاهی اخلاقی و مهارت های کار گروهی ، با نوآوری های تکنولوژیکی و روندهای جدید که به سرعت در حال تغییر هستند همگام شود. اگرچه ، این مدرسه با یک دوره کارشناسی راه اندازی شد ، تعداد برنامه های ارائه شده در مدت زمان کوتاهی افزایش یافت ، با این دانشکده اکنون پنج برنامه ارائه می شود: فن آوری ها و برنامه نویسی رایانه ، حسابداری با کمک رایانه ، فن آوری های اطلاعات ، تجارت بین المللی و تجارت ، و سیستم های اطلاعاتی مدیریت.

ماموریت و چشم انداز

به عنوان سیستم اطلاعاتی ، و به عنوان بخشی از دانش نظری و عملی ، که علاقه مندی فزاینده ای به دنیای تجارت و همچنین زمینه های دیگر کسب می کند ، متخصصان تجارت امروز نیاز به استفاده و استفاده موثر از مهارت های رایانه ای دارند. در راستای این واقعیت حرفه ای ، دانشکده ما قصد دارد افراد متخصص را تربیت کند که بتوانند با استفاده موثر از سیستم های مدیریتی و اطلاعاتی ، مدیریت شرکت را اجرا کنند.دانشکده-علوم-کاربردی-(ASCI)

ماموریت دانشکده ما این است که فارغ التحصیلان احتمالی را با زمینه علمی و حرفه ای قوی مجهز کنیم و به آنها کمک کنیم تا با آگاهی بالا از ارزشهای اخلاقی و اخلاقی ، حرفه ای خلاق و دارای مسئولیت اجتماعی شوند تا بتوانند در دنیای تجارت رقابتی و همیشه در حال تغییر موفق باشند. آموزش ارائه شده در مدرسه ما مطابق با هنجارهای اتحادیه اروپا است. از این رو ، دانش و مهارتهای به روز دانش آموزان را در زمینه اطلاعات و سیستمهای مدیریتی مورد حمایت و پشتیبانی تحقیقات و معاملات معاصر مرتبط ، به دانشجویان ارائه می دهد.

 

فرصتهای آموزشی

دانشجویان می توانند از کتابخانه دانشگاه و پورتال مدیریت دوره آنلاین به مواد درسی مورد نیاز دسترسی پیدا کنند. بعلاوه ، به عنوان بخشی از دوره های آموزشی ، دانشجویان از آزمایشگاه ها و / یا کارهای میدانی (برای دوره های عملی) برای اجرای ورودی نظری در عمل بهره مند می شوند. علاوه بر تمرینات آزمایشگاهی. پیاده سازی های عملی ، همراه با مطالعات موردی از موقعیت های واقعی زندگی ، دوره های کارآموزی و مطالعات مستقل ارائه شده در دوره ها همچنین به دانشجویان کمک می کند تا تئوری را در عمل به کار گیرند. علاوه بر این ، سمینارهای ارائه شده توسط متخصصان این بخش / بازار. سخنرانان مهمان دعوت شده برای دوره های مربوطه ، کارآموزی تابستانی که دانشجویان به مدت 30 روز در یک شرکت کار می کنند و همکاری با سازمان های دیگر یادگیری معتبر و فرصت های بالقوه اشتغال را برای دانشجویان فراهم می کند.

آزمایشگاه مالی دانشگاه بین المللی قبرس نیز با بالاترین سطح فناوری مجهز است که توسط پلتفرم TradeMaster پشتیبانی می شود. آزمایشگاه های مالی که معمولاً در آمریکا و کانادا یافت می شوند ، در داخل دانشگاه موجود هستند و هدف آنها کمک به دانشجویان برای نزدیک شدن به دنیای تجارت و آماده سازی آنها برای تنظیم حرفه ای صنعت مالی در طول تحصیل است.

 

برنامه های کارشناسی ارشد

حسابداری و امور مالی*

معماری

مهندسی زیستی *

مدیریت کسب و کار

علم شیمی*

مهندسی عمران
روانشناسی بالینی

مطالعات ارتباطات و رسانه *

مهندسی رایانه

مشاوره روانشناسی *

اقتصاد*

مدیریت و برنامه ریزی آموزش

برنامه های آموزشی و تدریس

مهندسی برق و الکترونیک

مهندسی الکترونیک و ارتباطات *

مهندسی سیستم های انرژی *

مدیریت مهندسی*

زبان و ادبیات انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی *

مهندسی محیط زیست

علوم محیطی

طراحی گرافیکی *

مدیریت سازمانهای بهداشتی *

فناوری های اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش *

مهندسی سیستم های اطلاعاتی

فناوری اطلاعات*

معماری داخلی

بانکداری و امور مالی بین المللی *
قانون بین المللی*

روابط بین المللی

قانون

سیستم های مدیریت اطلاعات*

مدیریت بازاریابی*

مهندسی مکانیک*

آموزش معلولین ذهنی

پرستاری

تغذیه و رژیم غذایی

فارماکوگنوزی *

فیزیوتراپی و توان بخشی

علوم و فنون گیاهی

آموزش پیش دبستانی *

کار اجتماعی*

جهانگردی و هتلداری

زبان و ادبیات ترکی

آموزش ترکی *

معماری*

مهندسی زیستی *

مدیریت کسب و کار

مهندسی عمران

مطالعات ارتباطات و رسانه *

فهرست