دانشکده گردشگری و هتلداری - دانشگاه بین المللی قبرس

درباره دانشکده گردشگری و هتلداری دانشگاه قبرس

دانشکده گردشگری و هتلداری در سال 2007 زیر نظر دانشکده اقتصاد و علوم اداری تأسیس شد. تاکنون دانشکده گردشگری و هتلداری 136 فارغ التحصیل داده است. دانشجویانی که در برنامه گردشگری ثبت نام کرده اند به طور فعال در جلسات عملی که در آنها در مهمانسرای Palm Inn دانشگاه کار می کنند شرکت می کنند. در حال حاضر ، دانشکده گردشگری و هتلداری بیش از 400 دانشجوی گردشگری و 55 دانشجوی رشته غذا و آشپزی دارد.

ماموریت و چشم انداز

ماموریت دانشکده گردشگری و مدیریت هتل دانشگاه بین المللی قبرس ، آموزش نامزدهای اجرایی واجد شرایط است که برای توسعه باز ، در چارچوب دانش علمی دارای حساسیت و مسئولیت پذیری اجتماعی هستند ، که می تواند پیشگیرانه فکر کند و تحصیلات گردشگری را با استانداردهای بین المللی فرا گیرند.
چشم انداز مدرسه این است که یک موسسه آموزشی باشد که در منطقه و در صحنه بین المللی ، با افرادی که برای بخش های گردشگری و دانشگاهی تولید کرده و مشارکت آنها در مطالعات و فعالیت های علمی است ، در خط مقدم رتبه بندی شود.

 

اعتبارنامه ها

برنامه مدیریت گردشگری دانشکده گردشگری و هتلداری توسط بنیاد اعتباربخشی مدیریت تجارت بین الملل (FIBAA) معتبر شناخته شده است.

 

فرصتهای آموزشی

برنامه های دانشکده گردشگری و مدیریت هتل دانشگاه بین المللی قبرس  برای توسعه دانش آموزان طراحی شده است که از مشارکت و آگاهی از تحولات بین المللی و ملی و پیشرفت های فن آوری در صنعت گردشگری و مهمان نوازی برخوردار هستند. علاوه بر دوره های عمومی تجارت ، دوره های تخصصی و سفارشی گردشگری و مهمان نوازی نیز در طول برنامه ها ارائه می شود. در حقیقت ، به دانشجویان آموزش داده می شود تا مهارت های حل مسئله ، مهارت های ارتباطی موثر و مهارت های مشتری مداری را بهبود بخشند. مهارت های زبان بخشی جدایی ناپذیر از برنامه های درسی گردشگری است ، بنابراین ، دانشکده گردشگری و هتلداری دوره های زبان انتخابی را برای دانش آموزان مانند آلمانی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، روسی و چینی ارائه می دهد. دانشکده گردشگری و مدیریت هتل توسط FIBAA معتبر است و یک عضو کامل در شورای هتل ، رستوران و آموزش سازمانی – (CHIRE) و شبکه اروپایی مربیان مهمان نوازی و گردشگری – (EURHODIP) است.

فهرست