علاقه به نان خمیر مایه در حال افزایش است - دانشگاه بین المللی قبرس

دوگان با اشاره به اینکه مصرف کنندگان به خصوص به نانهای مایه خمیر علاقه دارند ، اظهار داشت که تولید نان مایه با توجه به ویژگی های آب و هوایی محل تولید آن متفاوت است ، حتی می تواند مطابق با روانشناسی شخصی که نان را خمیر می کند متفاوت باشد و شغل بسیار پر تقاضا

هاکان دوغان با تأکید بر اینکه مخمر ترش با اولین آب باران در قبرس بدست می آید ، توضیح داد: “علاوه بر این ، مخمر ترش را می توان از پیاز ، درخت گوزن ، آب باران ، آبجو و غیره تهیه کرد. مخمر ترش یک باکتری زنده و دائما در حال رشد است. این مخمر ترش نامیده می شود زیرا حاوی مخمر الکل ، سرکه و باکتری های اسید شیر است و طعم آن ترش است.
“مسابقه طرح Atilla Yücel” ، که هر ساله توسط دانشگاه بین المللی قبرس (CIU) ، دانشکده هنرهای زیبا ، طراحی و معماری (FFADA) برگزار می شود ، امسال با موضوع “محل و تغییر” برگزار می شود.

مسابقه ای که به نام پروفسور دکتر Atilla Yücel برگزار می شود ، در محدوده تحصیلات آکادمیک وی شامل معماری مدیترانه ای ، تحقیقات مناطق تاریخی و حفاظت شده ، تلفیق معماری سنتی با معماری مدرن و محیط زیست ، برای همه دانشجویان CIU FFADA آزاد است.
مسابقه مورد نظر علاوه بر بزرگداشت یکی از نظریه پردازان و متخصصان برجسته معماری ترکیه ، پروفسور دکتر آتیلا یوسل که در سال 2018 درگذشت ، با هدف مشاهده و بررسی فضاهای شهری تاریخی / مدرن / محلی در چارچوب علایق معماری و دانشگاهی یوسل و دیدگاه او در زمینه معماری ،و به منظور افزایش آگاهی دانشجویان در مورد موضوعات مربوط به حفظ ، توسعه و ایجاد فضاهای زندگی در این مناطق بر گزار شد

معاون رئیس FFADA دانشیار پروفسور دکتر جمیل آتاکارا ، اظهار داشت که II. مسابقه طرح Atilla Yücel به عنوان “فعالیت توسعه شخصی دانشجو” در دانشکده در حال سازماندهی است و ادامه داد: “مشارکت دانشجویان مستند شده و سپس در کارنامه فعالیتهای توسعه شخصی آنها ثبت می شود. این متن علاوه بر مدرک کارشناسی ، پس از فارغ التحصیلی به آنها داده می شود. ”

“ما می خواهیم انگیزه دانشجویان خود را افزایش دهیم ، به ویژه در دوره همه گیری”

با دادن اطلاعات در رابطه با هدف این مسابقه ، آتاکارا گفت ، “ما می خواهیم انگیزه دانش آموزان خود را افزایش دهیم ، خصوصاً در دوره همه گیر کوید -19. علاوه بر این ، ما به آنها امکان می دهیم پروژه هایی را که در طول ترم تولید کرده اند از دیدگاه دیگری مشاهده کنند. ”

آتاکارا با تأکید بر اینکه آنها به دلیل شیوع Covid-19 بر روی موضوع “محل و تغییر” تمرکز دارند ، افزود که در چارچوب این رقابت ها ، آنها تمرکز دانش آموزان و کسب آگاهی شخصی و حرفه ای را دارند..

فهرست