باشگاه های قبرس - دانشگاه بین المللی قبرس

لیستی از باشگاه های قبرس شمالی

1) 1907 Unifeb
باشگاه Unifeb 1907 قصد دارد دانش آموزانی را که متعهد به Fenerbahçe هستند یا به ورزش متعهد شده اند ، یکجا، به منظور انجام فعالیت های خود و به منظور تشویق هواداران و معاشرت با فعالیت های ورزشی ، جمع آوری کند.

مشاور: Tarkan Kayas
پست الکترونیکی مشاور: tkayas@ciu.edu.tr

2) Search & Rescue (AKUT) و باشگاه ورزشی در فضای باز
AKUT و کلوپ ورزشی در محوطه باز، به دانشجویان بین المللی قبرس (CIU) امکان استراحت (تمدد اعصاب) در زمینه های مختلف را ارائه می دهد. برای کشف استعدادهایشان. انجام ورزش منظم در شاخه های ورزشی مورد علاقه شان در فضای باز؛ شناخت محدودیت های آنها و حرفه ای کردن آنها در زمینه های موجود. پیاده روی های طبیعت ، کمپینگ ، آموزش پیشرفته کوه نوردی ، اردوهای تمرینی و تورهای دوچرخه کوهستان از جمله فعالیت های این باشگاه است.
مشاور: Hasan Özenkaya
پست الکترونیکی مشاور: ozenkaya@ciu.edu.tr

3) باشگاه Kemalist Thoughts
هدف اولیه باشگاه اندیشه های کمالیست (Kemalist Thoughts) CIU کار برای زندگی دموکراتیک ، نظم دولت سکولار ، ترکیه کاملاً مستقل از نظر اقتصادی و جنبه های سیاسی با پیروی از اصول و اصلاحات آتاتورک در ترکیه است که توسط آتاتورک تشکیل شده است. با این تفکرات ، هدف این است که صدای کمالیسم ، استقلال ، سکولاریسم و دموکراسی در CIU باشد و فرصت هایی را برای دانش آموزانی که با هم عقاید مشترک دارند ، ایجاد کند تا در یکجا جمع شوند ، سازماندهی شوند و در فعالیت ها شرکت کنند.
مشاور: Prof. Dr. Muhittin Tuş
پست الکترونیکی مشاور: mtus@ciu.edu.tr

4) باشگاه علوم کامپیوتر
اهداف باشگاه علوم کامپیوتر:

• گسترش استفاده از رایانه و اینترنت ،
• جمع کردن کاربران رایانه گرد هم و تجهیز کاربران با اطلاعات
• برگزاری کنفرانس ها ، سمینارها ، پانل ها و جلسات مشابه که در آن تخصص متخصصان رایانه ارائه می شود.
• توسعه نرم افزار و سخت افزار رایانه ای؛
• سازماندهی نرم افزارهای رایانه ای و مسابقات کامپیوتری

مشاور: Asst. Prof. Dr. Kamil Yurtkan
پست الکترونیکی مشاور: kyurtkan@ciu.edu.tr

5) باشگاه سوارکاری
هدف این باشگاه سوارکاری، فراهم کردن فرصت هایی برای یادگیری سوارکاری در دانشجویان در کلیه سطوح است. با معرفی افراد به دنیای اسب ها؛ با القای عشق به اسب و ورزش سوارکاری ، که افزایش اعتماد به نفس افراد را به همراه دارد.

مشاور: Lecturer Vali Gjinali
پست الکترونیکی مشاور: vgjinali@ciu.edu.tr

6) باشگاه مهندسی زیستی
این باشگاه مهندسی با هدف انجام مطالعاتی به منظور حمایت از پیشرفت های اجتماعی ، فرهنگی و دانشگاهی دانشجویان گروه مهندسی تشکیل شده است تا از طریق انواع مختلف فعالیت ها باعث افزایش افراد مسئول و با اعتماد به نفسو در نتیجه ارتقاء کیفیت زندگی دانشگاهی دانشجویان شود.
Asst. Prof. Dr. Şifa Doğan
sdogan@ciu.edu.tr

7) باشگاه مهندسی محیط زیست
باشگاه مهندسی محیط زیست با هدف پشتیبانی عملی و فنی دانشجویان مهندسی محیط زیست و ایجاد بنیان حرفه ای آنها در طی دوره کارشناسی برنامه هایی ارائه می دهد. همچنین ایجاد همبستگی و یکپارچگی اجتماعی در بین دانشجویان است از اهداف آن می باشد. در این زمینه ، دانشجویان با برگزاری سفرهای فنی و تهیه سمینارها در موضوعات مختلف ، هم در حرفه خود و هم در زندگی اجتماعی خود مشارکت دارند.
Asst. Prof. Dr. Şifa Doğan
sdogan@ciu.edu.tr

8) باشگاه غواصی
باشگاه غواصی ، هدف خود را ، با متحد کردن تمام دانش آموزان علاقه مند به طبیعت ، دریا و زندگی زیر آب دنبال می کند همچنین فعالیت های خود را با سازماندهی آموزش غواصی و ایجاد سفرهایی که به اعضای خود فرصتی برای کشف دنیای زیر آب می دهد ، دنبال می کند.
Advisor: Lecturer Ahmet Murat Saymanlıer
Advisor’s e-mail: ahmets@ciu.edu.tr

9) باشگاه رقص
کلوپ رقص با هدف افزایش علاقه دانشجویان دانشگاه به انواع مختلف رقص و پرورش افراد با سرگرمی اجتماعی و آگاهانه هنری تشکیل شده است.
Advisor: Lecturer Gizem Kurtcu
Advisor’s e-mail: gkurtcu@ciu.edu.tr

10) باشگاه مهندسی برق-الکترونیک
این کلوپ قصد دارد مهندسان الکترونیک را با دانش نظری و عملی لازم در ترکیه ، قبرس و سایر کشورها آموزش دهد. ارائه راه حل برای مشکلات سازمان های دولتی و خصوصی؛ انجام تحقیقات برای توسعه صنعت فن آوری های جدید و علوم مهندسی از اهداف این انجمن می باشد.
دانشجویانی که در این زمینه ها تحقیق می کنند ، افرادی هستند که دانش و مهارت های علوم و ریاضیات لازم برای مشاغل حرفه ای ، مانند حل مسئله و کاربرد آن را ، دارند. کسانی که زمینه علمی خوبی دارند و تجربه طراحی را کسب کرده اند.
باشگاه مهندسی برق – الکترونیک دانش آموزانی را که می توانند مطالعات آزمایشی را بصورت جداگانه انجام دهند ، نتایج خود را تفسیر و گزارش دهند و در مفاهیم اصلی مهندسی ، مدارها و سیستم ها ، سیستم های ارتباطی و سیستم های اتوماسیون در آزمایشگاه تخصص داشته باشند را در خود جای می دهد.
Advisor: Lecturer Seyedeh Faegheh Yeganli
Advisor’s e-mail: syeganli@ciu.edu.tr

11) باشگاه ورزشی های الکترونیکی
علاوه بر برنامه های دانشگاهی ، اهداف باشگاه شامل موارد زیر است:

• به منظور تشویق محیط الکترونیکی ، برنامه های رایانه ای و بازی هایی که تبدیل به یک دنیای حرفه ای شده اند. انتقال دانش و مهارتهای به دست آمده در رشته های مختلف تخصصی در کار گروهی و اتحاد جمعی.
• مشارکت در ابتکارات علمی و حرفه ای دانشجویان CIU با شرکت در مسابقات بین المللی در کشور و جهان؛
• مشارکت در آینده محیط الکترونیکی در جامعه و افزایش فعالیت های اجتماعی در محیط مدرسه.
• مشارکت در شکل گیری آگاهی از ورزش الکترونیکی.

Advisor: Lecturer Niyazi Korel
Advisor’s e-mail: nkorel@ciu.edu.tr

 

12) باشگاه مهندسی صنایع (سیگما)

مهندسی صنایع یک شاخه مهندسی است که طراحی ، توسعه و استفاده مؤثر از منابع انسانی ، مواد ، ماشین آلات ، انرژی ، پول ، فناوری و منابع اطلاعاتی را به عنوان یک سیستم برای افزایش کارآیی و کیفیت سازمانها در بخش تولید و خدمات فراهم می کند. هدف اصلی مهندسی صنایع افزایش بهره وری از طریق استفاده از روشهای مختلف علمی در هر مرحله از توسعه و بهره برداری از این سیستم ها است. باشگاه مهندسی صنایع در رابطه با با فرآیند شروع از طراحی ، توسعه و بهسازی بهره برداری از سیستم های متشکل از منابع کمیاب مانند مردم ، زمان ، پول ، مواد اولیه ، تجهیزات و انرژی می باشد. باشگاه مهندسی صنایع قصد دارد به دانشجویان کمک کند تا:

• نگرشی از طریق پنل ها ، مسابقات پروژه ها ، سمپوزها ، سمینارهای آموزشی و بازدیدهای فنی پیدا کنند.
• از پیشرفت های حرفه ای و دانشگاهی در قبرس ، ترکیه و جهان آگاه شوند.
• مهارت ارتباط را از طریق فعالیت های اجتماعی ، فرهنگی ، هنری و ورزشی تقویت کنند.
• با ارائه دیدگاه و رویکرد گروهی امکان پیشنهاد راه حل برای مشکلات صنعتی را بدست آورند.
• اطلاعات مربوط به مهندسی را بدست آورند و زندگی حرفه ای خود را قبل از فارغ التحصیلی معرفی کنند.

Advisor: Assoc. Prof. Dr. Banu Numan Uyal
Advisor’s e-mail: bnuyal@ciu.edu.tr

13) باشگاه مهندسی سیستم های انرژی
مأموریت این باشگاه جمع آوری دانشجویانی است که علاقه مند به انرژی در داخل دانشگاه هستند که در گروه مهندسی سیستم های انرژی مشغول به تحصیل هستند و به آنها کمک می کند تا به طور موثر با دانشجویان سایر بخش ها ارتباط برقرار کنند. هدف دیگر این باشگاه ، برگزاری سمینارها ، پانل ها و گشت و گذار در مورد موضوعات مرتبط با تولید و انتقال کارآمد از منابع انرژی متعارف ، استفاده از منابع پایدار و سازگار با محیط زیست ، انرژی های تجدید پذیر و استفاده کارآمد از انرژی است. چشم انداز ما ایجاد بسترهایی است که دانش آموزان بتوانند در مورد موضوعات انرژی کار کنند تا بتوانند فن آوری های فعلی را دنبال کنند و ایده هایی در مورد فناوری های جدید ایجاد کنند. چشم انداز این باشگاه کمک به دانش آموزان برای به دست آوردن روحیه رهبری است که به حل مشکلات و تعیین سیاست ها و استراتژی های انرژی برای توسعه پایدار کمک می کند.
Advisor: Asst. Prof. Dr. Neyre Tekbıyık Ersoy
Advisor’s e-mail: nersoy@ciu.edu.tr

14) باشگاه تغذیه
این باشگاه با هدف اطمینان از اینکه اعضای باشگاه از امکانات ارائه شده توسط دانشگاه برای تکمیل دانش آکادمیک ، سازماندهی فرهنگ غذا و فعالیت های آشپزی برای بهبود فعالیت های اجتماعی و فرهنگی دانشجویان دانشگاه تشکیل شده است.
Advisor: Lecturer Esat Kastambollu
Advisor’s e-mail: ekastambollu@ciu.edu.tr

15) باشگاه کارآفرینان جوان
باشگاه کارآفرینان جوان ، به موازات دیدگاه دانشگاه در مورد دانشگاه جهانی با هدف توسعه؛ و برگزاری جلساتی که افراد با دید مهمان در آن خواهند بود و به آنها از نزدیک در زمینه تحولات در زمینه های اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی کمک کند.
Advisor: Prof. Dr. Muhittin Tuş
Advisor’s e-mail: mtus@ciu.edu.tr

16) کلوپ جوانان
هدف این باشگاه افزایش آگاهی دانشجویان CIU در مورد محیط زیست است.برای حساس کردن و تقویت همبستگی بین فردی هم در طول مدرسه و هم بعد از مدرسه با کامل کردن دانش آموزان با طبیعت.
Advisor: Lecturer Mete Mutlu Balkıs
Advisor’s e-mail: mmbalkis@ciu.edu.tr

17) باشگاه طراحی گرافیک
این باشگاه به منظور نمایش CIU در ترکیه در قبرس شمالی و ترکیه نمایشگاه و رویدادهایی مانند سمینارها را برگزار می کند. به جای فعالیت های رسمی ، اهمیت فعالیت های باشگاه بیشتر در تحکیم وحدت دانشجویی و تقویت کار تیمی بیشتر است. از آنجا که هدف این باشگاه صداقت است ، کار باشگاه نیز آماده سازی برای فعالیت های روزمره است.
Advisor: Lecturer Omid Klantarmotamed
Advisor’s e-mail: omidk@ciu.edu.tr

18) کلوپ دوستداران حیوانات
این باشگاه که برای محافظت از حیوانات در محوطه دانشگاه و تأمین نیازهای حیاتی این حیوانات تأسیس شده است ، همچنین قصد دارد آگاهی دانش آموزان راجع به حیوانات بی خانمان افزایش داده و به آنها در تبدیل شدن به افراد با احساس کمک کند. در این زمینه ، این باشگاه جلسات و پروژه های مختلفی را برای تغذیه حیوانات و ارائه زندگی بهتر به آنها انجام می دهد.
Advisor: Lecturer Gizem Kurtçu
Advisor’s e-mail: gkurtcu@ciu.edu.tr

19) باشگاه حقوقی
کانون وکلا فعالیت های خود را توسط دانشجویان دانشکده حقوق در CIU انجام می دهد. این سازمان سمینارهای حقوقی ، سازماندهی سفرها ، تماس با سایر باشگاههای حقوقی برای سازماندهی فعالیتهای تحت عنوان انجمن حقوقی کلوپ ها را برپا می کند و سعی در تقویت ارتباط بین دانشجویان دانشکده حقوق دارد.
Advisor: Asst. Prof. Dr. Şölen Külahçı
Advisor’s e-mail: skulahci@ciu.edu.tr

20) باشگاه مهندسی عمران
اهداف تأسیس باشگاه مهندسی عمران CIU به شرح زیر است:

• انجام فعالیتهایی که برنامه دانشگاهی را مطابق با خواسته و نیاز دانشجویان گروه مهندسی عمران تکمیل میکند. سازماندهی فعالیت ها و اطمینان از مشارکت دانشجویان در این فعالیت ها.
• سازماندهی همایش ها ، سمینارها ، مصاحبه ها ، پانل ها و بازدیدهای فنی هنگام آموزش اعضای در زمینه مهندسی عمران.
• برای اطمینان از اینکه دانشجویان مهندسی عمران وقت خود را در خارج از کلاس با فعالیتهای مفید پر می کنند.
• تقویت همبستگی دانشجویان مهندسی عمران را قادر می سازد با یکدیگر و با سایر ادارات و باشگاه ها همکاری کنند و فعالیت اجتماعی داشته باشند.
• نشان دادن دانشگاه بین المللی قبرس شمالی به بهترین وجه ممکن در داخل و خارج از دانشگاه.

21) باشگاه تجاری
در مورد مسائل مربوط به بلوک ساختمان مانند مدیریت ، مدیریت و حل مشکلات ، Business Club این فرصت را دارد که اولین قدم را به معنای نیمه حرفه ای برای اعضای هیئت مدیره بردارد. و مسیری را که در دستور کار قرار دارد دنبال می کند و با روحیه ای ابتکاری و کارآفرینی در رابطه با پروژه هایی که در مدیریت باشگاه ایجاد شده است عمل می کند. همچنین با هدف فعالیت در چارچوب فلسفه “همیشه بهتر شدن” مطابق با رسالت باشگاه “خدمت به دانش آموزانش” را در دستور کار دارد. علاوه بر اینکه همیشه در فعالیت های خود مبتکر است، باشگاه تجاری CIU در راه تبدیل شدن به یکی از سنگ بنای های باشگاه ما است تا فرصتی را برای مدیران ارشد و کارآفرینان آینده فراهم کند تا مهارت های خود را نشان دهند ، به پیشرفت شخصی خود کمک کنند و فرصت هایی را برای تمرین و کسب تجربه کسب کنند.
Advisor: Asst. Prof. Dr. Ayşen Berberoğlu
Advisor’s e-mail: aysenb@ciu.edu.tr

22) باشگاه هلال احمر
هدف از باشگاه هلال احمر، بسیج قدرت با فعالیتهایی است که دانش آموزان CIU می توانند در خارج از کلاس سازمان دهند و از توسعه ظرفیت مبارزه برای حمایت از سلامت انسان پشتیبانی کنند.
Advisor: Asst. Prof. Dr. Ertan Akün
Advisor’s e-mail: eakun@ciu.edu.tr

23) کتابخانه
در راستای اصول اساسی مشارکت ، برنامه ریزی ، استمرار ، بهره وری ، داوطلبانه و همکاری ، اهداف باشگاه CIU شامل بهبود دیدگاه ها ، شهود و افق های اختراع اعضاء آن و کلیه دانشجویان دانشگاه می‌باشد. مابقی اهداف به شرح زیر است:

• نشان دادن مزایای تقسیم کار در مدرسه و محل کار به دانش آموزان و کمکبه آنها در پیشرفت در این زمینه
• عادت به خواندن کتاب مطابق با مقررات جامعه و مدرسه
• آموزش روشهای استفاده از کتابخانه ها و کتاب ها؛
• دانش آموزان را قادر می سازد تا مطالعات تحقیقاتی را انجام دهند.
• برپایی مسابقات شعر ، آهنگسازی و غیره به درخواست مدیریت باشگاه و مشاور

Advisor: Gülten Lay Sala
Advisor’s e-mail: gsala@ciu.edu.tr

24) کلوپ معماری و معماری داخلی
این باشگاه سمینارها و جلسات اتاق فکر را برگزار می کند که باعث افزایش فعالیت های اجتماعی و فرهنگی دانشجویان دانشکده معماری و معماری داخلی می شود و با ارتقاء مشارکت در مسابقات برگزار شده در سطح بین المللی و محلی در قبرس ، دیدگاه آنان را ارتقا می دهد.
Advisor: Asst. Prof. Dr. Ayşe Öztürk
Advisor’s e-mail: aozturk@ciu.edu.tr

25) کلوپ موسیقی
کلوپ موسیقی یکی از قدیمی ترین کلوپ‌های دانشگاه است. این مجموعه در مجموع پنج دسته موسیقی دارد که شامل موسیقی پاپ و راک ترکی و Rock Rock / Blues انگلیسی است که به طور متوسط تحت نظارت چهار اداره می شود و هدف آن گردآوری دانش آموزانی است که به موسیقی ، آماتور یا حرفه ای مشغول هستند. دوستداران موسیقی که در ابتدای هر سال تحصیلی به ما ملحق می شوند می توانند به گروه های موجود بپیوندند یا گروه های جدیدی را تشکیل دهند.
Advisor: Ömer Dermay
Advisor’s e-mail: odermay@ciu.edu.tr

26) کلوپ پیش دبستانی
کلوپ پیش دبستانی از آموزش قبل از مدرسه پشتیبانی می کند تا با برگزاری آموزشها ، سمینارها و فعالیتهای مربوط به معلمان پیش دبستانی ، معلمان واجد شرایط پیش دبستانی شوند.
Advisor: Asst. Prof. Dr. Sarem Özdemir
Advisor’s e-mail: sozdemir@ciu.edu.tr

27) کلوب آموزش ویژه
کلوب آموزش ویژه به جهت افزایش آگاهی دانش آموزان از همایش ها و سمینارها فعالیت میکند. و بازدید از افراد نیازمند آموزش ویژه را انجام می دهد و فعالیت های اجتماعی را در این زمینه انجام می دهد.
Advisor: Lecturer Vasfiye Karabıyık
Advisor’s e-mail: vkarabiyik@ciu.edu.tr

28) باشگاه روانشناسی
این به عنوان اصلی ترین کانون های علوم روانشناسی ، در چارچوب علوم اجتماعی به فرآیندهای ذهنی و رفتارهای انسانی می پردازد و هدف آن افزایش آگاهی در مورد موضوعات اجتماعی است. هدف از باشگاه روانشناسی کمک به اعضا در موضوعات کنونی علوم روانشناسی به صورت جداگانه و همچنین کمک به پیشرفت دانش آموزان بخش اجتماعی از طریق تشویق در جهت افزایش آگاهی در مورد مشکلات مختلف اجتماعی و شرکت در امور اجتماعی است.
Advisor: Asst. Prof. Dr. Nihan Tezer Yörük
Advisor’s e-mail:

29) باشگاه راهنمایی و مشاوره روانشناختی
کلوپ راهنمایی و مشاوره روانشناختی با هدف افزایش دانش مخاطبان هدف در مورد موضوعات مرتبط با بهبود بخش GPC؛ دانش آموزان را قادر می سازد در فعالیت های مربوط به این زمینه و تقویت ارتباطات بین فردی در بین مردم
شرکت کنند. علاوه بر اینها ، انجام مطالعات علمی ، فرهنگی ، اجتماعی و هنری با هدف آگاه سازی دانشجویان GPC و همه علاقه مندان به این حوزه انجام می شود. همچنین هدف این است که تحولات در دستور کار جهان را دنبال کنیم و دانشگاهیان موفق از این حوزه را با دانشجویان خود گرد هم آوریم.
Advisor: Asst. Prof. Dr. Şerife Özbiler
Advisor’s e-mail: sozbiler@ciu.edu.tr

30) باشگاه تبلیغات و روابط عمومی
اولویت تبلیغات و روابط عمومی دانش آموزان این است که هدف اصلی خود را برای به دست آوردن دانش و مهارت های مورد نیاز حرفه ای که هدفشان دنبال کردن است ، ببینند.
این رشته در تقاطع رشته هایی مانند علوم ارتباطات ، علوم مدیریت ، اقتصاد و تجارت است. در حالی که آنها در حال کسب مهارت برای یافتن محلی در فضای رقابتی و تقویت خلاقیت خود با فعالیت های باشگاه هستند ، دانش آموزان تشویق می شوند تا روی شیوه هایی از قبیل کپی نویسی ، تبلیغات و سازمان تبلیغات انتخاباتی فعالیت کنند.
Advisor: Asst. Prof. Dr. Galip Erzat Erdil
Advisor’s e-mail: gerdil@ciu.edu.tr

31) کلوب مراقبت از مو و آرایش
کلوپ مراقبت از مو و آرایش برای گردآوری دانش آموزانی که علاقه مند به مو و آرایش هستند ، ایجاد شده است. جلسات آموزشی و علمی و سایر برنامه های مربوط به مو و آرایش و همچنین افزایش آگاهی متخصصان زیبایی و جامعه درباره مو و آرایش را برگزار می کند.
Advisor: Lecturer Vali Gjinali
Advisor’s e-mail: vgjinali@ciu.edu.tr

32) باشگاه سلامت
علاوه بر فعالیت های آموزشی و عملی ، باشگاه بهداشت مطالعاتی با هدف رشد دانش آموزانی که علاقه مند به بخش بهداشت هستند ،فعالیت میکند.
Advisor: Lecturer Abdi Gökdoğan
Advisor’s e-mail: agokdogan@ciu.edu.tr

33) باشگاه تئاتر
این یکی از قدیمی ترین باشگاه های دانشگاه است. با نمایش منظم نمایشنامه های داخلی و خارجی برای کمک به دانشجویان دانشگاه از تماشای تئاتر و جلب علاقه به هنرهای نمایشی ، فعالیت میکند. اعضای باشگاه سعی می کنند به طور کلی در پیشرفت اجتماعی و فرهنگی دانش آموزان سهیم باشند.
Advisor: Asst. Prof. Dr. Ayşe Öztürk
Advisor’s e-mail: aozturk@ciu.edu.tr

34) باشگاه ترابزونسپور
باشگاه ترابزونسپور قصد دارد هواداران خود را دور هم جمع کند.
Advisor: Dr. Ayla Gursoy
Advisor’s e-mail: agursoy@ciu.edu.tr

35) باشگاه گردشگری
این کلوپ برای دانشجویان گروه گردشگری و مدیریت هتل است که با هدف پیشبرد مهارت تحصیلی آنها از جمله برگزاری تورها تأسیس شده است. علاوه بر فعالیتهای مربوط به کسب اشتغال عمومی ، برنامه های آموزشی نیز وجود دارد که شامل فلسفه کار کلی صنعت گردشگری و میهمان نوازی است که هم دانش و هم مهارت نیاز دارد.
این باشگاه فرصت هایی را برای دانشجویان فراهم می کند تا تجربه عملی خود را افزایش دهند.
Advisor: Asst. Prof. Dr. Shiva İlkhanizadeh
Advisor’s e-mail: silkhanizadeh@ciu.edu.tr

36) باشگاه زبان و ادبیات ترکی
باشگاه زبان و ادبیات ترکی با هدف ایجاد بستر فرهنگی برای دانشجویانی که می خواهند با به اشتراک گذاشتن کتابهای در سخنرانی ها تشکیل شده است.
Advisor: Lecturer Zeynep Çolak
Advisor’s e-mail: zcolak@ciu.edu.tr

37) کلوپ ترکی
هدف اصلی کلوپ ترکی گسترش زبان ترکی است ، که یکی از نقاط عطف فرهنگ ما ، به عنوان یک زبان مادری و زبان های خارجی به ویژه به دانشگاه از جمله قبرس ، ترکیه و سایر کشورها است. اعضای باشگاه منابع فرهنگی منتشر شده را به عنوان تحقیق علمی ، هنری و مقایسه ای زبان ارزیابی می کنند. انجام مطالعات مقایسه ای زبان نمایندگی CIU در روزهای زبان. اطمینان از حساسیت جامعه ما به زبان ترکی؛ کمپینهایی ایجاد میکنند تا از کلمات ترکی به جای کلمات خارجی استفاده کنند.
Advisor: Lecturer Esra Karakaş Kurt
Advisor’s e-mail: ekarakas@ciu.edu.tr

38) CIU Network Club
این باشگاه با هدف اطمینان از اینکه افراد با محور تحقیق ، پویا و آماده رقابت در راستای دیدگاه دانشگاه در زمینه آموزش و تجهیز دانش آموزان هستند ، به افراد کمک می کند تا برای دنیای تجارت و حرفه خود آماده شوند.
Advisor: Prof. Harry James Vincent
Advisor’s e-mail: jvincent@ciu.edu.tr

39) UltrAslan Uni CIU Club
با هدف گردهمایی هواداران این تیم و کلیه هواداران ورزش UltrAslan Uni CIU Club ، هواداران Galatasaray قصد دارند با القای آگاهی از ورزش ، به اخلاق هواداران قبرس کمک کنند.
Advisor: Lecturer Omaç Ruştioğlu
Advisor’s e-mail: orustioglu@ciu.edu.tr

40) باشگاه روابط بین الملل
باشگاه روابط بین الملل CIU قصد دارد تا دانش آموزان ایده خود را در مورد بخش های خود در دنیای متغیر ، در حال توسعه و جهانی سازی ارائه دهد.
علاوه بر این دانستن ، دیدن و تمرین در حوزه های تحت پوشش دپارتمان روابط بین الملل در فرایندهای تاریخی و سیاسی جهان ، سعی می شود دانش آموزان با تبادل نظر ، ایده های خود را به اشتراک بگذارند و در فرآیند تولید از طریق بحث های سازنده مشارکت داشته باشند .
Advisor: Assoc. Prof. Dr. Sertaç Sonan
Advisor’s e-mail: ssonan@ciu.edu.tr

41) CIU BJK Club
باشگاه Beşiktaş این امکان را برای اعضای خود فراهم می کند تا با فعالیت ها ارتباط برقرار کنند هدف این است که طرفداران را با هم جمع کند.
Advisor: Asst. Prof. Dr. Meryem Erbilek
Advisor’s e-mail: merbilek@ciu.edu.tr

42) باشگاه سیستم های اطلاعات مدیریت
هدف از باشگاه سیستم های اطلاعات مدیریت مدیریت دعوت از افراد شایسته در این زمینه به دانشگاه برای پیگیری بخش خصوصی و موضوعات جاری و توضیح و معرفی سیستم های اطلاعات مدیریت است.
Advisor: Assoc. Prof. Dr. Müesser Nat
Advisor’s e-mail: mnat@ciu.edu.tr

فهرست