تحصیل مهندسی سیستم های اطلاعات در قبرس شمالی - دانشگاه بین المللی قبرس
  1. دانشگاه بین المللی قبرس
  2. مهندسی
  3. مهندسی سیستم های اطلاعات

مهندسی

مهندسی سیستم های اطلاعات

مدت زمان: 4

درباره رشته مهندسی سیستم های اطلاعات دانشگاه بین المللی قبرس شمالی

در سال های اخیر، پیشرفت‌های علم و فناوری شتاب باورنکردنی به دست آورده است. هنگامی که پیشرفت تکنولوژی افزایش می‌یابد، کیفیت و مقدار داده‌هایی که باید پردازش شوند نیز افزایش می‌یابد. سیستم‌های اطلاعاتی که برای دسترسی، پردازش، ارزیابی و تبدیل اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرند، به یکی از اجزای مهم یک جامعه پیشرفته تبدیل شده است. سیستم‌های اطلاعاتی را می توان در ساختارهای متعددی مانند کنسول‌های بازی، پایگاه‌های اطلاعاتی بزرگ موسسات مالی، سیستم‌های ارتباطی یا ارتباطات ماهواره‌ای در شرکت‌های مخابراتی، ارائه دهندگان خدمات اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد. کارشناسانی که مهارت‌های طراحی، توسعه یا مدیریت سیستم های اطلاعاتی را دارند، می‌توانند به راحتی از بین فارغ التحصیلان مهندسی سیستم های اطلاعات انتخاب شوند.

اعتبارنامه های رشته مهندسی سیستم های اطلاعات دانشگاه بین المللی قبرس شمالی

برنامه سیستم‌های اطلاعات مدیریت به مدت 5 سال (2023) از 17 سپتامبر 2018 توسط بنیاد اعتباربخشی بین‌المللی مدیریت بازرگانی مستقر در آلمان (FIBAA)، که برنامه‌های اقتصاد و مدیریت، از جمله حقوق و علوم اجتماعی را بازرسی می‌کند، تایید شده است.

فرصت های تحصیلی رشته سیستم های اطلاعات قبرس شمالی

مانند سایر رشته‌های مهندسی، دانشجویان مهندسی سیستم‌ های اطلاعات دوره‌های اصلی ریاضی و علوم را در دو سال اول تکمیل می‌کنند. همزمان دروس موضوعی مانند مقدمه برنامه نویسی، الگوریتم‌ها، مبانی سیستم‌های اطلاعاتی، طراحی منطقی، تحلیل مدارها، معماری کامپیوتر، برنامه نویسی بصری، ساختارهای داده و مقدمه‌ای بر برنامه نویسی اینترنتی را می‌گذرانند. علاوه بر این‌ها، دوره‌هایی مانند مقدمه‌ای بر بازرگانی، مدیریت مهندسی و اقتصاد مهندسی را می‌گذرانند تا دیدگاه و دانش کلی در زمینه‌های بازرگانی و مدیریت داشته باشند. در سال سوم؛ دوره‌های سیستم عامل، برنامه نویسی شی گرا، پایگاه‌های داده، شبکه‌های کامپیوتری، امنیت اطلاعات، مدیریت پروژه، سیستم‌های اطلاعات مدیریت، تحلیل و طراحی سیستم‌های اطلاعاتی و هوش تجاری برای دانشجویان ارائه می‌شود.

بنابراین، از طریق این ساختار دوره چند بعدی، دانش آموزان برنامه خود را با پیشینه‌ای عالی تکمیل می‌کنند. دانش آموزان همچنین می‌توانند دروس انتخابی را از گروه مهندسی کامپیوتر و دانشکده بازرگانی بگذرانند تا دانش خود را در رشته‌های مختلف توسعه دهند. برنامه ما عضو آکادمی Oracle و Microsoft Imagine Academy است.

زمینه های شغلی رشته مهندسی سیستم های اطلاعاتی

یکی از اهداف اصلی دانشگاه بین المللی قبرس ارائه بالاترین سطح دانش و تجربه به دانشجویان است تا بتوانند خود را برای یافتن موقعیت‌هایی در موسسات خصوصی یا دولتی به عنوان متخصص، طراح یا توسعه دهنده سیستم‌های اطلاعاتی مجهز کنند. پس از اتمام برنامه، دانشجویان می‌توانند در نرم افزار، بانکداری، مالی و شرکت‌های تولیدی، بازاریابی، شرکت‌های تجارت الکترونیک و یا در بخش مخابرات کار کنند. علاوه بر این، آن‌ها می‌توانند در بخش‌های امیدوار کننده‌ای مانند بازی‌های رایانه‌ای، برنامه‌های کاربردی تلفن همراه یا رایانش ابری کار کنند. فارغ التحصیلان ما نیز می‌توانند تحصیلات آکادمیک خود را ادامه دهند. ماهیت بین رشته ای آموزش ارائه شده در این دپارتمان فرصت‌های تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را برای فارغ التحصیلان در دانشگاه‌های معتبر سراسر جهان افزایش می‌دهد.

فهرست