علوم و فنون کشاورزی - دانشگاه بین المللی قبرس

درباره

در سال 2012 تاسیس شدیم و فقط به شش دانش آموز آموزش ارائه کردیم و اکنون به تقریباً پنجاه و پنج دانش آموز رسیده ایم. ما یک برنامه تحصیلات تکمیلی جدید را در بخش تولیدات گیاهی و فن آوری ها افتتاح کردیم و قصد داریم ظرف سه سال یک دوره دکترا را باز کنیم.

 

ماموریت و چشم انداز

مأموریت ما کمک به رفاه عمومی با آموزش متخصصان واجد شرایط ، مجهز به دانش و مهارت های حرفه ای مدرن است. که می تواند به طور مداوم یاد بگیرد و آموزش دهد ، اطلاعات را تولید ، تحقیق و استفاده کند. برای پیشرفت مسیر هموار است دارای ظرفیت رقابت ملی و بین المللی با ارزشهای اخلاقی در چارچوب ارزشهای جهانی و همسو با نیازهای ملی باشند. چشم انداز ما یک دانشکده پیشگام ، شناخته شده و مدرن است که توانایی رقابت ملی و بین المللی را در چارچوب حساسیت به ارزشهای زیست محیطی و اخلاقی در انجام فعالیتهای آموزشی مدرن داشته باشد. تحقیقات علمی و مطالعات توسعه ، آموزش متخصصان واجد شرایط در دانشکده ما در دانشگاه بین المللی قبرس به عنوان یکی از سازنده ترین موسسات قبرس.

 

فرصتهای آموزشی

دانشجویان دپارتمان این فرصت را دارند که تحقیق کنند ، بخشی از آموزش کاربردی شوند و این امکان را داشته باشند که در مزرعه 29400 هکتاری تمرین ، تحقیق و آموزش در نزدیکی دانشگاه CIU ، که شامل 6550 هکتار زمین کشاورزی ، 4200 هکتار زیتون است ، کارآموز شوند. درختان ، 750 درخت مختلف میوه و 1600 هکتار باغ انگور. 450 هکتار برای کشت گلخانه ای و 250 هکتار برای کشت سبزیجات آزاد است. محصولات زراعی مانند شبدر در 20300 هکتار و مرغداری در 1000 هکتار با گوسفند ، بز و گاو 850 جریب زمین انجام می شود.

تا سال 2011 ، 1130 راس دام و 500 راس گوسفند و بز در سنین مختلف در مزرعه وجود داشت. تجارت مرغداری دارای 27 خانه مرغداری به مساحت 720 مترمربع بود که 9 خانه برای تولید و تولید تخم مرغ استفاده می شد ، با ظرفیت 18000 جوجه در هفته. ظرفیت تولید 40000 تخم مرغ در روز در هر دو مرغداری وجود دارد. تولید گوشت در 16 مرغداری باقی مانده اتفاق می افتد. یک فضای بسته 500 متر مربعی وجود دارد که یک کارخانه فرآوری زیتون در مزرعه قرار دارد.

فهرست