دانشکده دندانپزشکی - دانشگاه بین المللی قبرس

درباره دانشکده دندانپزشکی

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه بین المللی قبرس در سال تحصیلی 2019-2020 با برنامه دندانپزشکی انگلیسی با اعضای هیئت علمی متخصص، مجرب، ملی و بین المللی خود، تحصیلات خود را آغاز کرد. پس از برنامه 5 ساله دندانپزشکی، دانشجویان می توانند به عنوان دندانپزشکان مدرن، مجهز و متعهد به ارزش های اخلاقی فارغ التحصیل شوند.

این برنامه شامل 123 دوره مختلف 225 واحدی و آموزش 300 ECTS است که در مجموع در 10 ترم پراکنده شده است. برنامه توسعه کوتاه مدت شامل بهره برداری از اتاق های عمل و تکمیل دوره های دکتری دندانپزشکی و در نتیجه افزایش کیفیت خدمات در پلی کلینیک ها و در نتیجه افزایش کمی و کیفی تحقیقات علمی است.

دانش آموزان با دانش و تکنیک های دندانپزشکی در زمینه های آموزشی مجهز به فناوری پیشرفته و دستگاه های نوآورانه آموزش خواهند دید. در سه سال اول تحصیل، دانشجویان دروس پایه دندانپزشکی را می گذرانند و در سال های چهارم و پنجم، آموزش علوم بالینی نظری و کاربردی را در مرکز تحقیقات و کاربرد سلامت دهان و دندان در داخل دانشگاه می بینند.

ماموریت و چشم انداز

رسالت دانشکده دندانپزشکی تربیت دندانپزشکان رقابت پذیر و واقعی است که می توانند به سلامت جامعه کمک کنند، دانش را توسعه دهند، ارزش های اخلاقی داشته باشند، به علم جهانی کمک کنند و خدمات بهداشتی ارائه دهند.

چشم انداز این است که یک دانشکده دندانپزشکی منحصر به فرد باشد که در استانداردهای ملی و بین المللی شناخته شده، واجد شرایط، مؤثر، اصیل، نمونه ای در زمینه خدمات بهداشتی و درمانی باشد و به فارغ التحصیل بودن، همگام با پیشرفت های فناوری، با آموزش، آموزش و مطالعات علمی.

دوره های دانشکده دندانپزشکی

فهرست