فرهنگ مشترک زندگی باید با هم ایجاد شود - دانشگاه بین المللی قبرس

نوری با تأکید بر اینکه مقدمات برنامه های توانبخشی مبتنی بر جامعه ، به عنوان نمونه صحیح برای ایجاد یک فرهنگ زندگی مشترک با هم ، باید فوری اجرا شود ،گفت: “با افزایش آگاهی در مورد آموزش ویژه در سراسر جزیره ما در سال های اخیر ، بسیاری از افراد با نیاز دارد که از خدمات عمومی بهره مند شود “..

دستیار پروفسور دکتر نوری خاطرنشان کرد که ایجاد کلیه اقدامات قانونی برای افراد معلول و محروم با توجه به اینکه این یک قانون اساسی است که افراد دارای معلولیت می توانند از حقوق شهروندی برابر مانند همه افراد برخوردار شوند ، ضروری است.

نوری با تأکید بر اهمیت آگاهی از افراد معلول نه تنها یک روز ، بلکه هر روز ، ادامه داد: “آنچه باعث می شود ما کسی باشیم ، بازوها ، چشم ها و گوش های ما نیست ، بلکه قلب ماست. بیایید موانع موجود در ذهن و قلب خود را برطرف کنیم

سرآشپز هاکان دوغان ، که جایزه بهترین کتاب را در گروه نان در “جوایز جهانی کتاب آشپزی Gourmand” دریافت کرد ، با دانشجویان گروه هنرهای آشپزی و آشپزی ، دانشکده گردشگری و مدیریت هتل در دانشگاه بین المللی قبرس (CIU) همراه شد. )

این رویداد که به دلیل اپیدمی Covid-19 بصورت آنلاین برگزار شد ، توسط Kardelen Üntaç ، دانشگاهی در دانشکده گردشگری و مدیریت هتل CIU ، گروه غذا و آشپزی ، اداره می شد ، در حالی که آشپز خبره Doğan اطلاعاتی را در رابطه با “نان ترش”داد

دوگان با اشاره به اینکه نان هیچ فرمول و دستور العمل ثابت ندارد ، اظهار داشت که تهیه نان در کشورهایی که هوای گرم و مرطوب دارند مانند قبرس بسیار دشوار است. هاکان دوغان با یادآوری اینکه جغرافیا از این نظر بسیار مهم است ، ادامه داد: “اگر منطقه دریای سیاه را در نظر بگیریم ، برای کشت گندم نامساعد است. رطوبت و باران بسیار زیاد است. زمین بسیار شیب دار است و مناطق کاشت را نمی توان تشکیل داد. فقط ذرت در آنجا کاشته می شود. بنابراین ، آنها سالها نان ذرت مصرف کرده اند “..

فهرست