دانشکده فنی حرفه ای علوم بهداشتی - دانشگاه بین المللی قبرس

دانشکده-فنی-حرفه-ای-علوم-بهداشتی-1

درباره

دانشکده فنی حرفه ای علوم بهداشتی ، دانشگاه بین المللی قبرس در سال تحصیلی 2012-2013 با ورود دانش آموزان به برنامه های کاردانی دبیرخانه اسناد پزشکی (2013-2013) تحصیلات خود را آغاز کرد. فیزیوتراپی ، خدمات داروخانه (2013-2014) ؛ بیهوشی با روشهای تصویربرداری پزشکی (2014-2015) ؛ دیالیز ، بهداشت و ایمنی شغلی ، کمک های اولیه و اورژانس (2015-2016) ؛ شنوایی سنجی با خدمات اتاق عمل (2016-2017).
در ترم های آینده ، دانشکده و دانشکده های علوم بهداشتی همراه با افزایش گروه ها / برنامه های جدید ، که دارای اولویت در خدمات مراقبت های بهداشتی و افزایش دانش آموزان هستند ، به توسعه و رشد خود ادامه می دهند.

دانشکده-فنی-حرفه-ای-علوم-بهداشتی

دانشکده-فنی-حرفه-ای-علوم-بهداشتی

ماموریت و چشم انداز

در راستای اهداف دانشگاه ، این مدرسه به افراد سالم / بیمار ، خانواده ها و جامعه خدمات بهداشتی پیشگیرانه ، درمانی و توان بخشی در سطح ملی و بین المللی را ارائه می دهد ، و نقش مربی ، پزشک ، مدیر و محقق را به عنوان و همچنین انجام مطالعات علمی برای بهبود جامعه و حرفه ، آموزش پرسنل مراقبت های بهداشتی با شایستگی های یک سخنران خوب ، متفکر انتقادی ، و مسئله ساز و استفاده کننده از فناوری علمی.
آموزشگاه حرفه ای همچنین با هدف ارائه آموزش و انجام تحقیقات در سطح ملی و بین المللی ، داشتن فرهنگ نهادی قوی و هویت تثبیت شده با دانشگاهیان متخصص و خبره ، که می توانند علم و خدمات اجتماعی را ترکیب کنند. فارغ التحصیلان در زمینه علوم بهداشتی دارای جایگاه ممتازی خواهند بود و با توجه به اقدامات موفقیت آمیز مراقبت های بهداشتی ، توسط نهادهای بهداشتی ترجیح داده می شوند.

فرصتهای آموزشی

در محوطه دانشگاه خود در نیکوزیا ، دفاتر و آزمایشگاه هایی در همان ساختمان دانشکده حرفه ای علوم بهداشت داریم. دانش نظری و مهارت های فنی توسط اعضای هیئت علمی شناخته شده و سپس دوره های عملی دانشجویان در موسسات بهداشتی مانند بیمارستان ها تدریس می شود. آزمایشگاههای شنوایی سنجی و کمکهای اولیه و فوری ، دیالیز ، بیهوشی ، اتاق عمل در دانشکده حرفه ای ما وجود دارد. در این آزمایشگاه ها ، مهارت های دانشجویان با کمک به روزترین شبیه سازها ، مدل ها ، ابزارها و تجهیزات توسعه می یابد.

دانشجویان ما دانش و مهارت خود را در بیمارستان ها در طول دوره کارآموزی تابستان تقویت می کنند. فرصت های آموزش و تمرین در چارچوب توافقات دو جانبه CIU با دانشگاه های خارج از کشور منعقد شده است. دانشجویان همچنین امکان همکاری با سازمانهای غیر دولتی را دارند. مراحل اعتباربخشی نیز در بخشهایی با فارغ التحصیلان آغاز شده است. دانشجویان می توانند در طول تحصیل در کلوپ بهداشت دانشکده ما و سایر انجمن های دانشجویی در فعالیت های فوق برنامه شرکت کنند. دانشجویان ما همچنین این فرصت را دارند که در رویدادهای مختلف علمی ، اجتماعی و فرهنگی در سطح ملی و بین المللی مانند جلسات ، کارگاه ها ، کنفرانس ها و نشست های هم اندیشی که توسط دانشجویان ما و سایر بخش ها برای رشد شخصی خودشان برگزار می شود ، شرکت کنند.

فهرست